Äitiys­liikuntaa salil­lamme Järvenpäässä

Tule mukaan MammaWODiin raskauden aikana tai synnytyksen jälkeen.

Tuntuuko liikunnan aloittaminen synnytyksen jälkeen vaikealta tai tuki raskauden ajan turvalliseen liikuntaan olisi tarpeen? Meillä Crossfit Vuoressa on omat äitiys­liikunta­tunnit MammaWOD-CrossFit muodossa, johon kuuluu sekä ohjattua että omatoimista harjoittelua. 

Tavoite on tukea liikkumista raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen, auttaa kehoa palautumaan sekä helpottaa paluuta takaisin harjoittelun pariin. Koska kehot ja palautuminen ovat erilaisia, päivän treeniohjelma on räätälöi­tävissä aina jokaisen omiin tarpeisiin. 

Et tarvitse aiempaa kokemusta CrossFitistä, ja halutessasi voit jatkaa MammaWODeilta suoraan CrossFit-tunneille ilman alkeiskurssia. Lapset ovat tervetulleita tunneille mukaan, mutta he eivät osallistu itse harjoituksiin.

MammaWOD 58 €/kk, sisältäen

  • Valitse 2 ohjattua kertaa kolmesta tuntivaihtoehdosta: ti klo 10–11, to klo 10-11 ja pe klo 14-15.
  • Treenimahdollisuus omatoimisesti salin isolla puolella arkisin klo 11–16 välillä.

Kysy lisää tai ilmoittaudu suoraan äitiys­liikuntaan! Salimme sijaitsee Levysepänkadulla Järvenpäässä.

Ota yhteyttä »

Äitiysliikuntaa ohjaavat

Valmentajat Paula Jantunen ja Ida Ritamies

Paulalla on laaja osaaminen liikunta-alalta ja monen vuoden kokemus valmentamisesta. Koulutukseltaan Paula on liikuntaneuvoja, personal trainer, äitiys­liikunta­valmentaja, painnonosto-ohjaaja, CrossFit level 1 -trainer ja joogaohjaaja. Paula on ohjannut äitiysliikuntaa nyt vuoden ajan, muiden valmennus­töiden lisäksi.

Ida tekee töitä taitoluistelu­valmentajana, jonka parissa hän on viettänyt lähes koko elämänsä. Idalla on liikuntaneuvojan tutkinto, jossa hän syventyi soveltavaan liikuntaa. Sen jälkeen Ida kouluttautui myös hierojaksi ja suoritti koulutuksia taitoluistelun lajiliitossa. Ida on ohjannut myös äitiys­liikuntaa nyt 1,5 vuoden ajan.

Tervetuloa liikkumaan »

Pika­yhteydenotto

Jätä yhteystietosi, soitamme sinulle ensi tilassa!

Soita Aikataulut